Середа, 18.12.2024, 19:48
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
|
Мій сайт |
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2014 » Січень » 20 » Критерії оцінювання
15:32 Критерії оцінювання |
Рівні навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І.Початковий
|
1
|
Учень (учениця) розпізнає окремі
об’єкти, явища і факти предметної галузі; знає і виконує правила техніки
безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою
|
2
|
Учень (учениця) розпізнає окремі
об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити
знання про них
|
3
|
Учень (учениця) має фрагментарні
знання при незначному загальному їх обсязі (менше половини навчального
матеріалу) при відсутності сформованих умінь та навичок
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень (учениця) має початковий
рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може
відтворити репродуктивно; може з допомогою вчителя виконати просте навчальне
завдання; має елементарні, нестійкі навички роботи на комп'ютері
|
5
|
Учень (учениця) має рівень знань
вищий, ніж початковий; може з допомогою вчителя відтворити значну частину
навчального матеріалу з елементами логічних зв'язків; має стійкі навички
виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері
|
6
|
Учень (учениця) знайомий з
основними поняттями навчального матеріалу;може самостійно відтворити значну
частину навчального матеріалу і робити певні узагальнення; вміє за зразком
виконати просте навчальне завдання; має стійкі навички виконання основних дій
з опрацювання даних на комп'ютері
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) вміє
застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях; може пояснити
основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи та
наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень; вміє виконувати
навчальні завдання, передбачені програмою
|
|
8
|
Учень (учениця) вміє аналізувати
навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;
контролювати власну діяльність; самостійно виправити вказані вчителем
помилки; самостійно визначити спосіб розв’язування навчальної задачі; вміє
використовувати довідкову систему
|
9
|
Учень (учениця): вільно володіє
навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; вміє систематизувати і
узагальнювати отримані відомості; самостійно виконує передбачені програмою
навчальні завдання; самостійно знаходить і виправляє допущені помилки; може
аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
вільно володіє клавіатурою
|
IV. Високий
|
10
|
Знання, вміння і навички учня (учениця) повністю
відповідають вимогам державної програми. Учень (учениця) володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні
цілі власної навчальної діяльності, оцінює нові факти, явища; вміє самостійно
знаходити додаткові відомості та використовує їх для реалізації поставлених
перед ним навчальних цілей, судження його (її) логічні і достатньо обґрунтовані;
має певні навички управління інформаційною системою
|
11
|
Учень (учениця)
володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє
планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної
практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей
і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної
діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
вміє виконувати завдання, не передбачені
навчальною програмою; має стійкі навички управління інформаційною системою
|
12
|
Учень (учениця)
має стійкі системні знання та продуктивно їх
використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для
поповнення власних знань та розв’язування задач;
має стійкі навички управління
інформаційною системою у нестандартних ситуаціях
|
|
Категорія: Новини з інформатики |
Переглядів: 544 |
Додав: Natalika
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|